بسم الله الرحمن الرحیم

کلیه فعالیت های فروشگاه اینترنتی کندو بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

مقررات و شرایط عمومی و اختصاصی عضویت

۱- مشتری از امکانات فروشگاه اینترنتی بایدطبق ضوابط و مقررات سایت کندو استفاده نماید.

۲- با انصراف مشتری به کندو و یا عدم رعایت مقررات سیستم خرید و فروش اینترتی مشتری از عضویت در سیستم  خارج می شود.و کندو می تواند شناسه کاربری مشتری را غیر فعال نماید.

۳- برای هر مشتری فقط یک درخواست عضویت ثبت خواهد شد وسیستم از ثبت درخواستهای تکراری جلوگیری خواهد نمود.

۴- کندو با توجه به درخواست کالا از طرف مشتری و پس از تائید واریز وجه اقدام به ارسال کالا خواهد نمود.

۵- مسئولیت حفظ و مراقبت از شناسه کاربری و کلمه عبور منحصرا بر عهده مشتری خواهد بود.

۶- در مواردی که کندو بنا به عللی از قبیل خرابی دستگاه های کامپیوتری و قطعی اینترنت و خطوط ارتباطی و رویدادهای اجتناب ناپذیر وصدور بخشنامه هایی از سوی بانک مرکزی و ارگان های دولتی و هر آنچه که خارج از کنترل باشد قادر به ارائه خدمات نباشد مسئولیتی متوجه کندو نخواهد بود.

۷- چنانچه مشتری به صورت غیر مجاز قصد ورود به سیستم را داشته و یا به مدت ۶ ماه از سیستم استفاده نکند شناسه کاربری وی توسط کندو غیر فعال می گردد.

۸- کندو می تواند کلیه موضوعات مشکوک و اطلاعات به اشخاص مظنون به سوء استفاده از سیستم را به مقامات انتظامی و قضایی اعلام دارد تا تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

۹- چنانچه مشتری شرایط و مقررات سیستم و سایر قوانین کندو را رعایت ننماید کندو می تواند علاوه بر موارد قانونی هرزمان بدون اطلاع قبلی شناسه کاربری مشتری را غیر فعال نماید.

۱۰- کندو هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارت وزیانهای وارده به مشتریان در اثر افشاءشدن شناسه کاربری و کلمه عبور از سوی خودشان بعهده نخواهد داشت.